It is currently 06 September 2010 11:11

All times are UTC [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: FMC Chatbox!
PostPosted: 02 September 2009 14:12 
Rang: Super Star

Ik ben hier net, dus waarschijnlijk heb je je vergist, hoor.
Maakt niet uit, print je lijstjes maar. Ik ga me denk ik maar niet druk meer maken over het forum. (Doet toch niemand.... :( )
Ik had 'm eerst in mijn favorietenlijst staan, maar daar staat ie nu ook niet meer tussen.

Profile  

PostPosted: 02 September 2009 14:56 

Volgens mij moet ie er nog tussen staan maar dan moet je wel lang zoeken met zoveel pagina's topics. Ik heb in ieder geval niks verwijderd, hoewel jij er wel om vroeg omdat het zo vol werd. Maar ik laat alles gewoon staan als archief, is altijd leuk om later nog iets op te zoeken. ;)

Profile  

PostPosted: 02 September 2009 15:28 

Ja, als er nog eens iemand hier langskomt, ja!
Jens komt niet meer, jij en ik komen nu 1x in de week. Dat is het plan in elk geval.
Ik vind het wel een beetje zielig dat de mensen er zo moeilijk over doen om in te loggen.
Dan loggen ze toch gewoon 1x in en dan vragen ze om dat te onthouden, dan zijn ze er ook zo.
Maar goed, ik zou en wil me er ook niet meer druk over maken.
't Is leuk voor ernaast, maar ja, als niemand komt is de pret snel voorbij.

Profile  

PostPosted: 02 September 2009 16:12 

Ik heb jou even gematst, want ik was toch nog even online, dus ik heb even snel de topics beantwoord. Misschien dat ik morgen nog even kom, anders wordt het weer woensdag.

Profile  

PostPosted: 02 September 2009 20:06 

Erg vriendelijk dat je me even hebt gematst! ;)
Toch blijf ik het jammer vinden van het forum; het lijkt nu gewoon zonde van de tijd, ook voor de moderators, die hebben het toch mooi opgezet.
Ik zal zo nog ff kijken naar je laatst ingevulde topics.

Profile  

PostPosted: 13 October 2009 14:49 

Hé Nick! Er gebeurt hier echt helemaal niks, behalve bij de tips.
Heb er zelf ook even 1 neergezet. Hopelijk wordt daar wat mee gedaan!
Maak je nog ff tijd om wat topics in te vullen? Please?

Profile  

PostPosted: 13 October 2009 15:35 

Ben je zo wanhopig Rico? Ik heb op dit moment echt heel weinig tijd (altijd gestresst!), en er gaat zo een uur in die topics zitten (vooral het opzoeken, en dan voornamelijk die van de samples (en het zoeken naar nieuwe), dus daar stop ik voorlopig even mee). Misschien dat woensdag of donderdag nog lukt, maar ik vind er eerlijk gezegt ook niet zo veel meer aan, als alleen wij tweeen het doen. Durf je Jens niet te vragen? Ik denk dat hij ook heel druk is met FMC en zo.

Profile  

PostPosted: 13 October 2009 20:57 

Ik ben helemaal niet wanhopig, maar kijk elke keer weer even of er iemand iets heeft gepost.
Van die samples heb ik eigenlijk ook wel genoeg gehad, maar die soundtrack-vragen en die andere 2 dingen die we de laatste tijd deden, vind ik wel leuk. Maar als je niet wilt, dan niet.
Ik vraag Jens niet, nee, die was hier nog minder vaak dan ons.
Heb ook al een mail naar FMC zelf gestuurd om te vragen of ze het forum nog eens in the picture willen brengen, maar ik merk er weinig van en krijg ook geen reactie terug.
Erg jammer.

Vraagje aan jou: waarom plaats jij die hitlijst nog hier als er (bijna) niemand naar kijkt?
Tot hier of tot op Hyves!

Greetz!!!

Profile  

PostPosted: 14 October 2009 15:12 

Hey Rico!

Toen ik ermee begon om de lijst te plaatsen keken er nog wel heel veel mensen hoor en kreeg ik ook veel reacties (die ik overigens vrijwel allemaal weer verwijderd hebt, want ik wil dat het meer een soort van archief blijft, vandaar dat ik ermee doorga). Ik heb het jaren ervoor ook gedaan op Hitlistweb, maar omdat daar ook steeds minder mensen naar het Forum kwamen, heb ik het hier toen voortgezet. Ik vind het wel leuk staan als archief en ik print het ook nog eens uit voor mezelf om er jaarboeken van te maken. Ik heb er al een stuk of 10 nu, staat ook leuk in mijn hitarchief-kast.

Het Forum is inderdaad voor niemand van FMC meer interessant, misschien dat er zo af en toe nog iemand de tips checkt, maar ik heb ook al een paar keer op FMC gelezen dat je ze eigenlijk beter kan mailen, dan wordt er misschien nog aandacht aan besteed.

Maar ben jij nog vaak op Hyves dan? Meestal als ik een berichtje stuur, krijg ik pas na een paar dagen een reactie. Of heb je het ook druk? Je mag mij ook wel weer eens wat leuks sturen via Hyves! Ik krijg dagelijks leuke filmpjes toegestuurd of video's. Jij hebt het ook een paar keer gedaan, maar de laatste tijd niet meer. Dus als je nog iets nieuws op muziekgebied vind, of een andere leuke gadget: stuur het maar door!

Profile  

PostPosted: 14 October 2009 15:41 

Hey die Nick!!!!

Leuk dat je weer eens reageert! ;)
Da's een tijd geleden, zeg!
Ja, ik heb het zelf ook druk, de ene week zit ik de avonddienst en dan heb ik niet altijd meer zin om berichten te sturen of te krabbelen. Soms heb ik zelfs helemaal geen zin in Hyves, maar kijk toch elke dag even.
En als ik eens iets leuks vind, stuur ik het naar je door, hoor.
Heb je nog gezien welke tip ik heb voor FMC? Jason Reeves? Denk je dat hij in Nederland kan doorbreken?
En Owl City is geweldig! Heerlijke muziek! Heb de cd (via LimeWire (foei foei)) gedownload.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC [ DST ]